Documente

Generator de proiecte didactice

Completati formularul de mai jos cu datele lectiei pe care doriti sa o proiectati. Aveti cateva indicatii deja date. In cazul in care va sunt de folos puteti sa le pastrati, integral sau partial. Ce nu va este potrivit pentru lectie puteti sterge. La final, apasati pe butonul "GENEREAZA PROIECT DIDACTIC" si veti fi transferat pe o pagina cu proiectul didactic completat. Puteti sa printati aceasta pagina sau o puteti salva.


SECTIUNEA #1: DATE GENERALE
Disciplina:
Profesor:
Data:
Clasa:
Locul de desfasurare:

SECTIUNEA #2: DATE DESPRE LECTIE
Unitatea de invatare:
Lectia:
Tipul lectiei:

SECTIUNEA #3: COMPETENTE SI OBIECTIVE
Competente specifice:
Obiective operationale:
Obiectivele operaţionale desemnează tipuri de performanţe ce se doresc a fi atinse: cunoştinţe, deprinderi, convingeri, atitudini. Ele decurg din obiectivele disciplinelor de învăţământ, derivate din obiectivele generale.

SECTIUNEA #4: METODE SI RESURSE MATERIALE
Metode:
Alegerea unei anumite metode de învăţământ depinde de: obiectivele de instruire, mijloacele de învăţământ, organizarea momentelor de conexiune inversă.
Resurse materiale:
Forma de organizare:

SECTIUNEA #5: DESFASURAREA LECTIEI - ACTIVITATI

INTRODUCERE

Timp estimat:
Continut:
Proceduri/ Metode:
Activitatea profesorului:
Activitatea elevilor:

ACTIVITATI

Timp estimat:
Continut:
Proceduri/ Metode:
Activitatea profesorului:
Activitatea elevilor:
Strategii pentru lucrul diferentiat:
Modalitati de evaluare a activitatilor de invatare:
Descrierea activitatilor de invatare:

SECTIUNEA #6: CONCLUZII ASUPRA LECTIEI, RECAPITULARE, REFLECTII

ACTIVITATI IN CLASA CU ELEVII PENTRU:

Discutarea notiunilor invatate/ aprofundate/ recapitulate:
Auto/Monitorizarea progresului elevilor:
Implicarea elevilor in evaluarea activitatilor desfasurate:
Timp estimat:

TEMA PENTRU LECTIA VIITOARE:

Descriere tema:

CONCLUZII DUPA LECTIE:

Ce activitati au fost interesante pentru elevi/ au dus la formarea competentelor?
Ce nu a mers bine?
Cum se pot imbunatati activitatile?
Ce alte activitati se pot face pentru acelasi continut, in viitor?
Alte reflectii